DR. MARC RONERT M.D. PH.D

Předseda vědeckého poradního výboru IMAGE Skincare* Dr. Marc A. Ronert, M.D., Ph.D., je plastický a rekonstrukční chirurg s evropskou atestací a je zároveň vědeckým pracovníkem Evropské společnosti pro plastickou a estetickou chirurgii. Dr. Ronert, absolvent prestižní Lékařské univerzity Heinrich-Heine je respektovaným přednášejícím na mnoha lékařských konferencích po celém světě.

 

V roce 2011 založil Dr. Ronert Nadaci Care for Skin – neziskovou organizací podporující lidi, kteří utrpěli ztrátu kůže v důsledku nehody, popálenin, nádoru nebo genetických abnormalit. Těmto lidem nadace umožňuje podstoupit plastické a rekonstrukční chirurgické zákroky, které jim mohou pomoci změnit život. Dr. Ronert a jeho tým už pomohli stovkám dětí zpět ke zdravému životu, když jim umožnili podstoupit transplantaci kůže, operaci rozštěpu a jiné lékařské zákroky, které by si jinak tyto děti nemohly dovolit.

 

Vizionář a propagátor klinického výzkumu Dr. Ronert vede vývoj všech produktů IMAGE Skincare. Jeho rozsáhlé lékařské a vědecké zkušenosti jsou hybnou silou jeho mise – objevovat nové vědecky podložené přístupy vedoucí ke zpomalení a zvrácení procesu stárnutí pokožky. Extenzivní výzkum Dr. Ronerta a jeho odhodlání objevovat nové technologie péče o pleť dovedla značku IMAGE Skincare na špičku v oblasti inovací.

 

Zkoumat a zdokonalovat nejnovější trendy a technologie v péči o pleť je mou životní vášní. Jako plastický chirurg mě vždy zajímaly vědecké způsoby zpomalování a zvrácení procesu stárnutí. Jako vědec mám jedinečný přehled o tom, co pohání poptávku a inovace v tomto oboru.

 

* V současnosti nemá Dr.Ronert licenci umožňující provozování lékařské praxe ve Spojených státech.

Tyto webové stránky používají soubory cookies.

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, k poskytování komunitních funkcí a k analýze návštěvnosti našich webových stránek. Vaše údaje o používání webových stránek sdílíme s našimi partnery v oblasti sociálních sítí, reklamy a analýzy, kteří mohou tyto údaje kombinovat s dalšími údaji, které jste jim poskytli nebo které získali z jiných služeb, které používáte.

Základní
Statistika a marketing